Martin Verkerk

In dit forum kan gediscussieerd worden over de Nederlandse spelers.
Totski
Berichten: 317
Lid geworden op: 19-10-2007 14:26

Bericht door Totski » 12-04-2008 14:19

wel een wild-card in Athene D

Bredero
Berichten: 7
Lid geworden op: 25-03-2008 23:14

Bericht door Bredero » 19-04-2008 20:51

Mies schreef:Waarom wordt er in vredesnaam nog aandacht besteed aan Verkerk. :?

Hij denkt de top 20 niet meer te halen en voor een plek tussen de 80-120 doet hij het niet meer.

Laat me toch niet lachen. Dat redt hij ook niet meer, wat een uitspraak. En wat een disrespect naar al die hardwerkende tennissers die tussen 200-500 spelen.

Begin m'n respect voor die man zo langzamerhand te verliezen. Een genante comeback en nog een nog genanter einde.

Martin, misschien is er nog een baantje voor je bij de Mac D.
Beetje late reactie, maar wat een onbeschoftheid toon je hier zeg. Een echte sportman geeft nooit op, al weet hij diep van binnen misschien dat hij zichzelf voorliegt. Iemand verdient jouw respect niet omdat hij ambitieuze uitspraken doet die hij in jouw ogen niet kan waarmaken?
Daarmee pleeg je karaktermoord op Verkerk. Kritiek mag je natuurlijk geven, maar zo ongefundeerd als jij het doet, slaat nergens op. Het valt me op dat jij vooral op het forum verschijnt als een tennisser slecht presteert. En elke keer ben je onvoorstelbaar negatief. Waarom vraag ik me af. Wie ben je eigenlijk? Ben je zelf (amateur)tennisser? Vroeger zelf vaak bekritiseerd? Ik vraag het me af. Hopelijk kun je wat duidelijkheid verschaffen.

Jacco
Berichten: 189
Lid geworden op: 10-01-2008 11:18

Bericht door Jacco » 21-04-2008 09:06

Verkerk zegt in het AD dat de mailtjes van toernooidirecteuren binnenstromen, zowel ATP als challengers. Speelt volgende week op een WC in Tunis, daarna ziet ie wel weer. Maar hij durft wel alweer hardop te zeggen dat hij denkt kans te maken op wildcards voor Rosmalen en Amersfoort. En hij gaat ook wildcard voor Roland Garros aanvragen, naar eigen zeggen krijgt hij er zeker een voor de kwalificaties, maar hij wil het hoofdtoernooi proberen.

Ben benieuwd...

Marwin
Berichten: 45
Lid geworden op: 18-04-2008 16:30

Bericht door Marwin » 25-04-2008 14:58

hoop echt dat Verkerk nog voor wat verrassing kan zorgen, en denk dat die zeker wel weer in de top 50 kan komen, zijn techniek heeft die nooit verloren dus gewoon hard werken en dan moet het vanzelf wel weer helemaal goed komen! en het begin was er gelukkig vorige week al:D

multatuli
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-03-2008 18:21

Bericht door multatuli » 29-04-2008 02:33

Jacco schreef:Verkerk zegt in het AD dat de mailtjes van toernooidirecteuren binnenstromen, zowel ATP als challengers. Speelt volgende week op een WC in Tunis, daarna ziet ie wel weer. Maar hij durft wel alweer hardop te zeggen dat hij denkt kans te maken op wildcards voor Rosmalen en Amersfoort. En hij gaat ook wildcard voor Roland Garros aanvragen, naar eigen zeggen krijgt hij er zeker een voor de kwalificaties, maar hij wil het hoofdtoernooi proberen.

Ben benieuwd...
Gelet op zijn fantastische prestatie op Roland Garros een paar jaar geleden, zou ik het terecht vinden als hij in ieder geval daar een wildcard krijgt. Natuurlijk mag hij op Nederlandse toernooien ook gerust een wildcard krijgen :)

klaas
Berichten: 574
Lid geworden op: 11-10-2007 12:17

Bericht door klaas » 01-05-2008 10:00

vrijwel alle wildcards gaan naar franse of nog wat amerikaanse spelers (uitwisseling met US Open)

Kuerten krijgt er een, maar bijvoorbeeld een Gaudio (winnaar) zou ook een wildcard nodig hebben. Denk dus dat Verkerk voor een maindraw wildcard niet in aanmerking komt

Roeky
Berichten: 13
Lid geworden op: 01-11-2007 17:19

Bericht door Roeky » 28-05-2008 13:58

Martin heeft in ieder geval ook een Wildcard voor de Siemens Open in Scheveningen. Met daarna de Dutch Open zal hij dus 2 weken in Nederland actief zijn. Kan me niet voorstellen dat hij in Alphen geen wildcard zou krijgen, dus alleen in Nederland krijgt hij deze zomer aardig wat kansen om zich te laten zien. Als hij het deze week goed doet in de challenger krijgt hij misschien op Rosmalen ook nog wel een kans.

Jacco
Berichten: 189
Lid geworden op: 10-01-2008 11:18

Bericht door Jacco » 28-05-2008 16:45

Roeky schreef:Martin heeft in ieder geval ook een Wildcard voor de Siemens Open in Scheveningen. Met daarna de Dutch Open zal hij dus 2 weken in Nederland actief zijn. Kan me niet voorstellen dat hij in Alphen geen wildcard zou krijgen, dus alleen in Nederland krijgt hij deze zomer aardig wat kansen om zich te laten zien. Als hij het deze week goed doet in de challenger krijgt hij misschien op Rosmalen ook nog wel een kans.
Goed nieuws, hij krijgt inderdaad de nodige kansen. En voor Alphen zal hij zeker een wildcard krijgen; hij heeft daar nog wat goed te maken, want vorig jaar stond hij voor eigen publiek vreselijk te kloten. En als hij al op die toernooien een paar potjes weet te winnen, gaat ie toch lekker omhoog. Hij krijgt trouwens wel gelijk m.b.t. die wildcards: eerst Tunis, daarna Portschach en deze week Karlsruhe. En nu dus voor Amersfoort en Scheveningen. En tussendoor schijnt hij voor Aarhus vriendelijk bedankt te hebben.

palli
Berichten: 498
Lid geworden op: 11-10-2007 13:07

Bericht door palli » 04-06-2008 14:06

en nu Sassuolo en volgende week denk ik ook Milan want dat zou hij ook spelen. Rosmalen een dikke kans dat hij er ook één krijgt ..
Hij weet alleen nog niet als hij het gaat doen..
kijken wat het vandaag wordt met Martin

Jacco
Berichten: 189
Lid geworden op: 10-01-2008 11:18

Bericht door Jacco » 04-06-2008 15:20

palli schreef:en nu Sassuolo en volgende week denk ik ook Milan want dat zou hij ook spelen. Rosmalen een dikke kans dat hij er ook één krijgt ..
Hij weet alleen nog niet als hij het gaat doen..
kijken wat het vandaag wordt met Martin
Dan zou ik Rosmalen daarna maar overslaan, want hij speelt (met Milaan erbij) vier weken achter elkaar; en die nederlaag van vandaag is toch geen lekker teken. Daarnaast schiet hij er weinig mee op om alleen Rosmalen op gras te spelen, want meteen daarna beginnen voor Verkerk de graveltoernooien weer

Plaats reactie