Brainstorm: Ideëen

Hierin kan je al je klachten kwijt, op- of aanmerkingen, tips en ideeen. Ook kan je discussieren over de acties van Tennisactueel.nl.
multatuli
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-03-2008 18:21

Bericht door multatuli » 04-04-2008 12:51

Ik weet niet of het mogelijk is, maar ik zou graag wat meer filmmateriaal van spelers op de site zien. Natuurlijk kan tennisactueel niet alle wedstrijden van alle Nederlandse speler in Oezbekistan, Australie en Oeganda op film zetten, maar misschien wel af en toe een paar wedstrijden die in Nederland of Belgie worden gespeeld. Nu al heeft tennisactueel natuurlijk kort filmmateriaal van enkele spelers bij spelersprofielen. Maar het zou leuk zijn als dat er van meer spelers, meer wedstrijden per speler en langer (liefst hele wedstrijden, maar alles is meegenomen).

Het tennis op tv is namelijk beperkt tot af en toe een paar fragmenten van Haase en Krajicek en verder niets. Ik hoop dus dat tennisactueel dit gat kan dichten :)

p.s. De kwaliteit van de huidige filmpjes zijn wat mij betreft prima.

Eric
Berichten: 51
Lid geworden op: 10-10-2007 20:43

Bericht door Eric » 05-04-2008 11:16

Gaan we zeker aan werken als de toernooien in Nederland weer van start gaan. Hele wedstrijden gaat wat lastig worden, omdat het huidige materiaal is gemaakt met een fototoestel. En daar zit maar beperkt geheugen op. We gaan kijken wat we kunnen doen!

multatuli
Berichten: 29
Lid geworden op: 24-03-2008 18:21

Bericht door multatuli » 05-04-2008 14:54

Eric schreef:Gaan we zeker aan werken als de toernooien in Nederland weer van start gaan. Hele wedstrijden gaat wat lastig worden, omdat het huidige materiaal is gemaakt met een fototoestel. En daar zit maar beperkt geheugen op. We gaan kijken wat we kunnen doen!
Zoals ik al poste, alles is meegenomen. Dus fantastisch dat jullie dat gaan doen :D

Plaats reactie