Challengers week 47

Hier kan je alles kwijt over de challengers en futures waar de Nederlanders aan deelnemen.
Plaats reactie
Amsterdam
Berichten: 140
Lid geworden op: 11-10-2007 07:18

Challengers week 47

Bericht door Amsterdam » 15-11-2008 18:03

Dat kan een boeiende week gaan worden met Middelkoop en Verkerk (?), en wellicht Nick en/of Romano Frantzen uit de kwalificaties. En dan Koning in Heslinki en Boy in Yokohama.
Succes allen!!

Amsterdam
Berichten: 140
Lid geworden op: 11-10-2007 07:18

Bericht door Amsterdam » 15-11-2008 18:08

Ps, Bij romano frantzen hoort ook Nick van der Meer uiteraard

ONM
Berichten: 1
Lid geworden op: 15-11-2008 18:44

Bericht door ONM » 15-11-2008 18:49

Ik denk niet dat Koning erg ver gaat komen, hij is net binnegelaten tot het hoofdtoernooi en het is volgens mij ook een vrij sterk bezet toernooi.

Michel Koning komt komende week voor het laatst dit jaar in actie op een internationaal toernooi. De 24-jarige Nederlander kwam dankzij zijn ranking als laatste direct het hoofdtoernooi binnen, hij komt in actie op het grote challengertoernooi in de Finse hoofdstad Helsinki (€106.500 +H). Hij was voor hij naar Helsinki afreisde nog niet zeker van een plaats in het hoofdtoernooi. '' Ik ben gelukkig laatste in, daar moet je gewoon heen gaan en dan zie je wel'' aldus een nuchtere Koning.
Koning was van plan het na het challengertoernooi in Jersey (GB) voor gezien te houden, maar dankzij een aantal afzeggingen kan hij zijn jaar nog met een week verlengen. In de eerste ronde stuit hij op Bjorn Phau (Dui, 117). De 29-jarige Duitser bereikte vorige maand nog de halve finale van het ATP toernooi in Bejing (Chn), in dat toernooi boekte hij onder andere overwinningen op Sam Querrey (VS, 39) en de winnaar van de zilveren medaille op de Olympische Spelen, Fernando Gonzalez (Chl, 15). (bron tennisactueel.nl homepage)

Plaats reactie