Verwachtingen

Hier kan je alles kwijt wat je nergens anders kwijt kan.
Plaats reactie
TomStevens
Berichten: 80
Lid geworden op: 13-10-2007 20:30

Verwachtingen

Bericht door TomStevens » 20-10-2007 13:28

Plaats hier je verwachtingen van onze nederlandse helden, komende maanden en voor het komende jaar, discussieer er op los zou ik zeggen!

Leuke mededeling overigens is dat Robin Haase weer in de top 100 staat, 97e om precies te zijn ;) (niet vermeld op deze site).

Zelf denk ik dat Rus heel snel blijft groeien, en niet eens zo gek veel tijd nodig heeft nederlands 2e speelster te worden achter Misa.
Misa gaat de stap richting top 30 -en dan bedoel ik top 30 in en niet meer uit- maken en Peter gaat de top 100 halen (daarbij moet ik zeggen dat ik altijd al een Wessels fan geweest ben).

Plaats zelf ook je verwachtingen over andere spelers, of laat het horen als je het er mee eens, of oneens bent!

Nick
Berichten: 160
Lid geworden op: 11-10-2007 12:33

Bericht door Nick » 20-10-2007 13:36

Allereerst zou het natuurlijk een mooie opsteker zijn als Haase dit jaar eindigd in de Top-100. Met wat goede resultaten de komende weken moet dat geen onhaalbare taak zijn lijkt me zo. Voor volgend jaar verwacht ik dat Haase weer een stapje extra kan maken waardoor hij ook zal gaan klimmen op de ranglijst. Top 50 lijkt me een mooie doelstelling, waarmee ik trouwens niet zeg dat te verwachten.

Krajicek verkeert de laatste periode een beetje in een dip waardoor haar resultaten nu erg wisselend zijn. Ik verwacht dat de rustpauze haar goed doet en dat ze fitter dan ooit aan het nieuwe seizoen gaat beginnen. Top 10 lijkt me te ver gezocht voor Misa, maar top 20 lijkt me zeker een realistische doelstelling.

Wessels zie ik ook volgend jaar geen top 100 halen, daarvoor is ie gewoon te wisselend. Hoe erg ik het hem ook gun trouwens.

Huta Galung kan daarentegen wel weer een grote sprong op de wereldranglijst maken, daar zie ik dan wel weer een potentiele top-100 speler in. Met een beetje geluk volgend seizoen al.

Rus is voor haar leeftijd inderdaad ontzettend goed bezig en bewijst een groot talent te zijn. Ik hoop dat ze die lijn door kan zetten, in dat geval zou het weleens heel snel kunnen gaan met haar.

Verder hebben we natuurlijk een hoop spelers of speelsters die hopen eindelijk hun belofte in te kunnen lossen. In hoeverre dat gaat lukken is maar de vraag, dat moet nog blijken. Denk daarbij aan tennissers zoals De Bakker, Sijsling en Thijssen.

Pinky95
Berichten: 22
Lid geworden op: 21-10-2007 21:42

Bericht door Pinky95 » 21-10-2007 21:51

Of Haase dit jaar net in de top 100 zal eindigen zal van de komende weken afhangen, als het hem lukt kan het hem een mooie seizoensopening geven komend jaar en zie ik hem wel als een kandidaat om nog wat plekjes door te stijgen richting de 50 wellicht. Meer moet hij nog wat meer ontwikkeling voor doormaken.

Wessels is wel weer redelijk bezig, maar is al zo vaak teruggeslagen door blessures dat ik bang ben dat hij na een tijdje spelen weer wat oploopt. Van wie ik wel veel hoop is Thiemo de Bakker, hij is dit jaar zo lijkt het wat stil blijven staan met niet veel resultaten en heeft de laatste maanden geen toernooi gespeeld dus zal wel geblesseerd zijn... Maar qua talent wel de beste van ons land! Verder lijken alle opkomende talenten dit jaar wat blijven hangen, hopelijk volgend jaar weer wat vooruitgang en dan ook qua ranking.

Bij de dames blijft het voorlopig toch Krajicek die de klok slaat, ze staat nu een jaar constant rond de 30/35 wat natuurlijk erg goed is. Maar ze kan nog beter, hopelijk heeft de nieuwe trainer een positief effect op haar. Zeker als ik luister naar een interview met John van Lottum laatst moet Michaela nog meer kunnen bereiken met de juiste begeleiding! Daaronder staan er wel wat dames met talent, maar wie het gaat redden? Geen idee!

AnnekeArantxa
Berichten: 27
Lid geworden op: 13-10-2007 14:49

Bericht door AnnekeArantxa » 23-10-2007 14:17

Voor 2008 verwacht ik een vaste top 100 plaats voor Robin: redelijke kansen voor Jesse en Peter op een plaats rond de 100: stijging naar rond de 150 voor Thiemo: geen progressie helaas van Raemon en een ( te ) geringe progressie van Antal en Igor. Antal rond de 350 en Igor rond de 300. Verder verwacht ik geen Nederlanders in de top 300.
Misa een plek rond de 20: Elise, Brenda, Michelle en Pauline een daling: en slechts Arantxa zie ik de top 250 inkomen. Nicole rond de 350 en verder geen speelsters in de top 300.

barteld-gilles
Berichten: 8
Lid geworden op: 12-01-2008 17:25

Bericht door barteld-gilles » 12-01-2008 17:41

haase voor het eerst top 75 2008
hoi

Plaats reactie