Top300

In dit forum kan gediscussieerd worden over de Nederlandse spelers.
Plaats reactie
Marc
Berichten: 140
Lid geworden op: 12-10-2007 12:51

Top300

Bericht door Marc » 06-07-2008 19:56

Goedenavond...

Als ik alles een beetje goed berekend heb, komen Thiemo en Martin beide net de top300 binnen. (plek 295)..
Hopelijk boeken ze komende weken in Nederland goede resultaten, dat is even afwachten..

Is het een voorbode dat de heren ook met elkaar dubbelen in Scheveningen? Misschien dat ze hierna kiezen samen de ranglijst te beklimmen, met steun van Sluiter. Lijkt me een goed drietal. Iemand die hetzelfde denkt, of denken jullie dat het eenmalig (of twee keer, Amersfoort ook) is?

Jacco
Berichten: 189
Lid geworden op: 10-01-2008 11:18

Re: Top300

Bericht door Jacco » 07-07-2008 09:55

Marc schreef:Goedenavond...

Als ik alles een beetje goed berekend heb, komen Thiemo en Martin beide net de top300 binnen. (plek 295)..
Hopelijk boeken ze komende weken in Nederland goede resultaten, dat is even afwachten..

Is het een voorbode dat de heren ook met elkaar dubbelen in Scheveningen? Misschien dat ze hierna kiezen samen de ranglijst te beklimmen, met steun van Sluiter. Lijkt me een goed drietal. Iemand die hetzelfde denkt, of denken jullie dat het eenmalig (of twee keer, Amersfoort ook) is?
Lijkt me geen slecht idee, maar ik denk dat Verkerk nog wel de nodige wildcards gaat krijgen voor toernooien waar De Bakker kwalies zal moeten spelen. Overigens komt Verkerk volgens mij ergens rond de 273 uit (krijgt er 24 punten bij)

Plaats reactie