Michaella Krajicek

In dit forum kan gediscussieerd worden over de Nederlandse speelsters.
Marwin
Berichten: 45
Lid geworden op: 18-04-2008 16:30

Bericht door Marwin » 25-04-2008 15:03

Mies schreef:Ik heb gewoon het gevoel dat het niks meer wordt met Krajicek en dat de vrije val op de ranglijst niet lang meer op zich laat wachten. Dat is geen azijnpisserij, maar puur een gevoel. Ze boekt nauwelijks meer progressie en haar prestaties vallen zwaar tegen. Ze is momenteel op de wereldranglijst misschien de beste Nederlandse, maar in de praktijk is ze dat niet meer.
die vrijeval is ze idd aanbegonnen:(
maar denk dat het goede leerperiode voor haar wordt, veel slechter dan nu kan het niet gaan, dus waarschijnlijk komt ze er alleen maar sterker weer uit, ook al kan het even tijd nodig hebben.

Mies
Berichten: 142
Lid geworden op: 10-10-2007 22:19

Bericht door Mies » 29-04-2008 15:23

Leuke poll, maar momenteel kan ze van niemand meer winnen. Dit is niet eens een dipje meer, het is gewoon structureel mis momenteel.

ruben
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-05-2009 11:19

Bericht door ruben » 12-05-2009 12:45

Wie kan mij antwoord geven op de vraag, is het mogelijk dat Misa het hoofdtoernooi van Wimbledon via een wildcard gaat halen? Want ze is natuurlijk duidelijk op de weg terug, en is een ex-kwartfinalist daar. Dus ze heeft het wel verdiend, zeker als ze zich ook nog voor RG plaatst en misschien een rondje wint. Dat zou toch wel heel mooi zijn!

Frank
Berichten: 674
Lid geworden op: 11-10-2007 08:42

Bericht door Frank » 20-04-2010 11:49

AMSTERDAM - Michaëlla Krajicek wijt haar matige prestaties van de afgelopen jaren onder meer aan de moeizame relatie met haar ouders. Krajicek woont en traint sinds anderhalf jaar in de Verenigde Staten, een keuze waar haar vader en moeder niet achter staan.

''Dat mijn ouders mij niet steunen, is een van de redenen dat de resultaten tegenvallen'', zegt ze in een openhartig interview in de nieuwe Sportweek, die deze week in de winkel ligt. ''Ik trek het niet meer.''

''Mijn zorgen neem ik mee de baan op. Als ik me niet honderd procent kan concentreren wordt het moeilijk. Nou dat lukt dus niet als je zulke zaken aan je hoofd hebt.''

De 'Kleine Kraai' doelt onder andere op het feit dat haar ouders niet accepteren dat ze een liefdesrelatie heeft met haar fitnesscoach Allistair McCaw. ''De band met mijn ouders is nooit meer dezelfde geweest sinds mijn vader (die ook haar coach was, red.) niet meer met mij meegaat. Maar sinds ik een relatie heb met Allistair is het helemaal mis.''

''Mijn ouders roepen in de media dat ze me niet meer kunnen bereiken, dat ze mijn nummer niet hebben'', gaat Krajicek, die tevens zegt broer Richard al anderhalf jaar niet gesproken te hebben, verder. ''Wat wil je als ze me telkens bekritiseren.''

Fed Cup

Begin vorig jaar liet ook Fed Cup-coach Manon Bollegraf zich in de pers negatief uit over de relatie. Het was voor Krajicek reden te bedanken voor het Nederlandse Fed Cup-team.

''Jammer, want ik kom graag voor Nederland uit. Hopelijk kan dat in 2011 weer onder een andere coach dan Bollegraf.''

''Ik snap niet dat de bond besloot door te gaan met haar. Arantxa Rus en ik kunnen Nederland misschien terugbrengen naar de wereldgroep. Een coach die langs de kant zit, doet dat niet.''

Nu.nl

Plaats reactie