Michaella Krajicek

In dit forum kan gediscussieerd worden over de Nederlandse speelsters.
Elwin
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-10-2007 22:15

Michaella Krajicek

Bericht door Elwin » 10-10-2007 22:18

Onze Nederlandse Hoop!!

Afbeelding
Michaella Krajicek- Elena Dementieva - Vera Zvonareva

Tim
Berichten: 262
Lid geworden op: 10-10-2007 22:21

Bericht door Tim » 10-10-2007 22:22

Ze heeft nog zat tijd en ik denk dat ze het uiteindelijk wel haalt. Er moet gewoon een knop om bij Misa en hopelijk helpt die nieuwe coach daaraan mee.

Amsterdam
Berichten: 140
Lid geworden op: 11-10-2007 07:18

Jawel

Bericht door Amsterdam » 11-10-2007 07:22

Ik denk het wel, maar het zal wellicht nog 1 a 2 jaar duren. Maar dan is ze pas begin 20 dus waar maken we ons druk over?

Mies
Berichten: 142
Lid geworden op: 10-10-2007 22:19

Bericht door Mies » 11-10-2007 11:36

Vooropgesteld; Ik hoop het wel. :)

Denk alleen dat ze bepaalde aspecten mist om de echte top te halen. Misschien tikt ze de top 10 een keertje aan, maar zelfs dat verwacht ik niet. Structureel jarenlang een top 25 speelster zijn zou mooi zijn.
Zo langzamerhand is ze ook niet meer het jonge talent. Ze draait alweer een tijdje mee en moet het vooralsnog nog hebben van incidentele succesjes. Met andere woorden; Haar ontwikkeling valt me bitter tegen. Heeft natuurlijk ook te maken met alle veranderingen in haar leven.... :wink:

Tim
Berichten: 262
Lid geworden op: 10-10-2007 22:21

Bericht door Tim » 11-10-2007 14:50

Mies schreef:Vooropgesteld; Ik hoop het wel. :)

Denk alleen dat ze bepaalde aspecten mist om de echte top te halen. Misschien tikt ze de top 10 een keertje aan, maar zelfs dat verwacht ik niet. Structureel jarenlang een top 25 speelster zijn zou mooi zijn.
Zo langzamerhand is ze ook niet meer het jonge talent. Ze draait alweer een tijdje mee en moet het vooralsnog nog hebben van incidentele succesjes. Met andere woorden; Haar ontwikkeling valt me bitter tegen. Heeft natuurlijk ook te maken met alle veranderingen in haar leven.... :wink:
Het heeft te maken met mens zijn. Iedereen kent ups en downs. Dat is hartstikke normaal. Er komt voor Misa vast een keer een tijd wanneer ze reuzensprongen gaat maken. Die tijd moeten we nu alleen even afwachten. Bij speelsters als Jankovic, Chakvetadze en Bartoli heeft het ook een tijd geduurd.

Elwin
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-10-2007 22:15

Bericht door Elwin » 11-10-2007 18:54

Tim schreef:
Mies schreef:Vooropgesteld; Ik hoop het wel. :)

Denk alleen dat ze bepaalde aspecten mist om de echte top te halen. Misschien tikt ze de top 10 een keertje aan, maar zelfs dat verwacht ik niet. Structureel jarenlang een top 25 speelster zijn zou mooi zijn.
Zo langzamerhand is ze ook niet meer het jonge talent. Ze draait alweer een tijdje mee en moet het vooralsnog nog hebben van incidentele succesjes. Met andere woorden; Haar ontwikkeling valt me bitter tegen. Heeft natuurlijk ook te maken met alle veranderingen in haar leven.... :wink:
Het heeft te maken met mens zijn. Iedereen kent ups en downs. Dat is hartstikke normaal. Er komt voor Misa vast een keer een tijd wanneer ze reuzensprongen gaat maken. Die tijd moeten we nu alleen even afwachten. Bij speelsters als Jankovic, Chakvetadze en Bartoli heeft het ook een tijd geduurd.
Precies!! Je hebt vaak van die speelsters die heel snel doorstoten naar de top 20 ( Vaidisova, Szavay ) maar vervolgens nooit echt hele grote dingen presteren en daar blijven hangen! Ik denk ook dat het bij Misa gewoon afwachten is op die grote doorbraak!
We weten hoe goed Misa is als ze in topvorm is, Kwartfinale Charleston Tier I, Kwartfinale Wimbledon !
Ze moet gewoon constanter worden!
Michaella Krajicek- Elena Dementieva - Vera Zvonareva

Amsterdam
Berichten: 140
Lid geworden op: 11-10-2007 07:18

Kraaij

Bericht door Amsterdam » 19-10-2007 15:56

Krajicek tevreden met nieuwe coach

Michaella Krajicek gaat langer werken met haar nieuwe coach Allistar McCaw. De proefperiode met de Zuid-Afrikaan is Krajicek zo goed bevallen dat ze met hem verder wil.
Binnekort gaat vader Petr Krajicek praten met de 33-jarige Mccaw over een langere verbintenis. Hij zal dan voor een half jaar worden vastgelegd.
Ook trainde Krajicek een proefperiode met de Tsjech Tomas Chalupa, hij had de voorkeur van vader Petr: 'Ik had wat meer de voorkeur voor de Tsjech, maar ze is zo enthousiast over McCaw. Michaella moet tenslotte met hem werken.'

Bron: Tennisactueel.nl

Elwin
Berichten: 10
Lid geworden op: 10-10-2007 22:15

Bericht door Elwin » 20-10-2007 23:06

Goed nieuws :)

Die coach heeft er behoorlijk veel vertrouwen in dat Misa zal gaan verbeteren. Hopelijk gaat dat ook lukken :P
Hij heeft ook veel ervaring op de WTA tour, hij heeft gewerkt met Safina, Sprem en Dokic.
Michaella Krajicek- Elena Dementieva - Vera Zvonareva

klaas
Berichten: 574
Lid geworden op: 11-10-2007 12:17

Bericht door klaas » 11-02-2008 10:02

misa hoogste positie ooit, 30, zonder te spelen

Mies
Berichten: 142
Lid geworden op: 10-10-2007 22:19

Bericht door Mies » 17-03-2008 16:28

Ik heb gewoon het gevoel dat het niks meer wordt met Krajicek en dat de vrije val op de ranglijst niet lang meer op zich laat wachten. Dat is geen azijnpisserij, maar puur een gevoel. Ze boekt nauwelijks meer progressie en haar prestaties vallen zwaar tegen. Ze is momenteel op de wereldranglijst misschien de beste Nederlandse, maar in de praktijk is ze dat niet meer.

Plaats reactie